wtorek, 18 czerwca 2013

Keep Your Head Up


                      Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. nie wiem jak wy ale ja czekam 
 na nie z upragnieniem. 
                      Dziś prezentuję się w czarnej  baskini i beżowej spódnicy z dodatkiem złotej biżuterii oraz szarą torbą. Elegancki outfit połączony trampkami  co wy na to ? 
mam nadzieję że się podoba. :)



























           Spódnica- H&M, trampki- Vans, tobra- Reserved, naszyjnik- Mohito, bluzka- TU.


                                                                                                                                                   xoxo U :*



43 komentarze:

  1. Śliczne wyglądasz w baskini, trampki dodają uroku temu outfitowi !<3
    bardzo mi się podoba, ładna opalenizna ;d
    + masz śliczne długie włosy;d

    OdpowiedzUsuń
  2. w pięknych koorach masz wansy :)
    Naszyjnik mega! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki w ogóle nie pasują do całości, psują cały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana piękna bluzka, piękna torebka, piękna Ty i niesamowita sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajebista! znicze w szczególności!

      Usuń
  5. Wspaniała sceneria :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajebista! znicze w szczególności!

      Usuń
  6. bardzo fajnie, lubię połaczenia spódniczek z trampkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że trampki fajnie wyglądają ze spódnicą- ale tu zdecydowanie za duży kontrast między bardzo oficjalną bluzką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz ogólnie.... Tylko trampki nie pasują... Pamiętaj, że jak coś jest markowe to nie do wszystkiego pasuje. To nie hejt tylko porada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dzięki Anonimie :)
      ale każdy ma inny gust i styl, akurat mi się tak podoba :)więc tak sie ubrałam, ale dziękuję za "poradę" :)

      Usuń
  9. Hey :) wow you are so pretty!
    I just found your blog and I really love your style and aesthetic! I’m actually writing a blog myself! I’d love if you’d come take a look and follow, if you like!

    xoxo,
    http://joellespassionfashion.blogspot.com/

    PS: If you follow, let me know by commenting on my most recent post. Then I'll skip over to your blog and follow you back! :]]

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne vansy! lubie kolorystyke:>
    zapraszam do siebie,jesli Ci sie podoba,dodaj do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. vansy +
    :)
    fajny outfit
    possibiliyty.blogspot.com
    Pozdrówka ode mnie :D i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka wspaniała bluzka *.*
    Coraz bardziej zaczyna mi się podobać to połączenie sportu z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://marczaczek12.blogspot.com/ obserwacja za obserwacje ? jak tak to napisz do mnie i pierwsza zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu, uroczy kołnierzyk! *.*
    _____________________________________________________________________________________

    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio kupiłam sobie malinową baskinkę ale twoja jest ładniejsza :]
    Obserwuje :]
    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylówka, śliczne vansy *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie połączyłabym vansów z resztą stroju, być może dlatego że naszyjnik nadaje bardzo eleganckiego stylu, ale to jest tylko moja opinia ;) zapraszam do siebie: blackfashionmodeon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ty masz cudowne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your outfit 1 very casual chic xx ps- let me know if you would like to follow each other! xx haemeandrobecca.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajna spódnica :)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcia !<3
    fajny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Pretty lady!nice pictures! Pls post more! Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne ubranka, a jakie śliczne vansy.
    Obserwuje.

    aneczka-anneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey :)
    I just found your blog and I really love it! I’m actually writing a blog myself! I’d love if you’d come take a look and follow, if you like!

    xoxo,
    http://joellespassionfashion.blogspot.com/

    PS: If you follow, let me know by commenting on my most recent post. Then I'll skip over to your blog and follow you back! :]]

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne foty :)
    obserwujemy ??
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne włosy ♥

    pieknespojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. masz wspaniały blog bardzo miło się czyta, jesteś ciekawą osobą ;)
    Będę tu często wpadać!
    Wpadniesz do mnie? Zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Co to za piękność ?
    Świetne połączenie całego zestawu ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna uroda! Masz nieziemski styl! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post :)

    http://mysweetlife66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie to skomponowałaś - oryginalnie.

    http://lifebylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. stylizacja świetna, aczkolwiek muszę przyznać że osobiście zmieniłabym buty :)
    hmm .. może jednak przekonam się do baskinki ..
    zazdroszczę pięknych włosów *_*

    Buziaki,
    http://eastofbuckleberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz :) Śliczna baskinka ;)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  35. Great photos, babe! And I really like your Vans sneakers too.;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cute outfit! I really like your top and your collar!

    OdpowiedzUsuń
  37. masz śliczne włosy *.* stylizacja świetna ; )
    zapraszam do mnie : http://adzia-adziek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń