czwartek, 22 listopada 2012

Sometimes

   
                Ciepłe, kolorowe swetry to coś co uwielbiam tego roku. Na polu jest coraz zimniej a pogoda coraz gorsza..  chcę już zimę, ! święta, a potem Sylwestra którego nie mogę się doczekać  !;D 

               Dziś prezentuje się w czarnej spódniczce, sweterku  oraz beżowych  jazzówkach.          

   Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam oglądać wieczorami . Ostatnio do gustu przypadł mi film "Trzy metry nad niebem". Jest też droga cześć.  Piękny film. Gorąco polecam każdemu, naprawdę robi wrażenie, niestety fabuła dość smutna.
   
    












                                           sweterek, jazzówki- allegro, spódnica- stradivarius


                 
                                   kilka zdjęć z filmu ;*


 







58 komentarzy:

  1. świetny sweter i świetna kurtka, nie przypuszczałam, że te kolory mogą tak rewelacyjnie ze sobą grać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo sweter podoba :D
    Cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. o znowu mnie tu przywiało ! :) fajny sweterek profeska zdjęcia :) zapraszam na mój blog :) nowe rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter ! A film 'trzy metry nad niebem' jest na mojej liście ulubionych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. love your jumper! <3

    http://stylingbyjong.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. plesae folow my blog beautifully lady

    OdpowiedzUsuń
  7. your peach jumper is adorable love the texture and length of it!

    OdpowiedzUsuń
  8. You look amazing !!
    geat post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny sweterek :))
    a to mój ulubiony film !! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. perfect location for this photo shoot! I love the match of color....

    OdpowiedzUsuń
  11. Máš nádherný svetr ta barva je úžasná:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieplutkie foto i cieplutki sweterek!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really pretty place your living:Hello I'm little K. I'm a fashion blogger from Japan and post high fashion, collection, and sometimes my own look plus people who I though was attractive. I take pictures sometimes and hope you will come and visit my blog sometime:) Please follow if you like my blog, thanks for taking your time and hope you stop by!

    little K.
    http://lilkfashionista.blogspot.jp/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweterek i boskie zdjęcia *.*

    Kocham ten film ;*

    *obserwuję i liczę na to samo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny sweter <3

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi sweetie!
    Your outfit is amazing, you gave me a wonderful idea :)
    Love the sweater
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. The jumper is so cute!
    You look lovely!

    x
    http://dipitblack.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham jesienne sesje;) śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi zawsze zimno nawet sweterki nie pomagaja :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny jest sweterek, jego kolor mnie zauroczył♥

    OdpowiedzUsuń
  21. nice blog! I FOLLOW you!!!

    sweater (L)
    http://bloogdymary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. OOohhh!!!!
    I love this filmm!!!! I want a boyfriend like Mario Casas!!!jajaja
    Ladyy you´ve got a new follower!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweter! Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. '3 metry nad niebem' film suuper zawsze sie rozklejam :P

    zapraszam: l0vvve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niceeeee x

    You should definitely visit my blog to win over $1,000 shopping spree @Alexander McQueen & Balenciaga:

    http://theblackcaviar.blogspot.co.uk/

    Ending soon, quick !

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny sweterek :)
    a film wielbię <3

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaale piękny sweter <3 zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny sweterek :o
    zaobserwujesz? odwdzięczam się ♥

    alwaysoomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. such a lovely style honey
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  31. www.laugheveryday23.blogspot.com
    Zajrzysz ??? ;)
    PS Fajny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek śliczny. < 3
    Mam podobny. Krój i kolor prawie taki sam, jednak ma dłuższe rękawy. ^^
    Obserwuję i liczę na to samo! :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Luv that shade of orange
    thecloudgalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj : ) zapraszam na konkurs romwe. Daj szansę zrobić sobie prezent na święta. wygraj ! : )

    http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html

    pozdrawiam . Ash ; *

    OdpowiedzUsuń
  35. super adorable outfit! love the shoes, very chic :)

    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do siebie:*
    Świetny profil!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny sweterek i buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hey honey, you have a cute blog, I'm now following you. I hope you follow back, xoxo. http://pureenlightenedbeauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam grę w rybki haha,+ super kolor sweterka i jesienne otoczenie :)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się kolor tego sweterka.Sama ostatnio napisałam post na temat sweterkow i kamizelek.Niestety ja nie potrafię się na nic zdecydować.Twój przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny ten morelowy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  42. You look so beatiful...:))
    My fashion blog
    http://satinfan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesienna sesja według mnie udana *.*

    zapraszam: http://zycieniczymolimpiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń